Potřebujete letáky a vizitky?

Internet v mnoha ohledech ovládl moderní svět – pokud zákazník potřebuje nějakou službu nebo produkt, nejčastěji jeho vyhledávání začne s vyhledávačem na internetu. Ale bylo by chybou tvrdit, že je možné zcela opustit tradiční reklamní prostředky ve prospěch pouze internetové marketingové komunikace. Zejména proto, že investice do klasických reklamních materiálů jsou relativně malé výdaje, které se mohou vyplatit v nejméně očekávaném okamžiku. Odpovídáme na otázku: potřebujete letáky a vizitky v moderní reklamě?

 

Reklamní letáky nebo firemní vizitky

Pokud podnikáme, rozhodně stojí za to mít po ruce vaše firemní údaje, jako jsou letáky nebo vizitky. Pokud jde o letáky, ty jsou u nás obvykle spojeny s kusy papíru, které nám obsedantně cpou na ulici do ruky a které po několika krocích přistanou v nejbližším koši. Správné rozložení a především profesionální design však činí leták cenným reklamním materiálem. Úloha letáku je nejčastěji spojena s poskytováním informací o nabídce společnosti, konkrétní akci nebo události, která doprovází naši činnost.

Vizitka by zase měla být základním vybavením podnikatele, který se bere vážně. Především poukazuje na spolehlivost řízené společnosti a působí dobrým dojmem na setkávající se obchodní partnery a zákazníky. Hlavním úkolem vizitky je předat druhému člověku naše kontaktní údaje a alternativou v tomto případě by bylo napsat tyto informace na náhodný kus papíru, který koneckonců lze velmi snadno ztratit nebo zničit. Naproti tomu, jak zdůrazňuje, vizitka vyrobená na vysoce kvalitním papíře se může dokonce dostat z ruky do ruky a rozšířit naši společnost do stále širších kruhů.

 

Stojí za to mít vizitky?

 

Vizitka nebo leták je široce rozšířená forma tiskového materiálu. Aby tento typ propagačních materiálů přinesl očekávané výsledky, je třeba doladit každý produkt ve všech detailech. Se zajímavou grafickou úpravou a vysokou kvalitou výroby materiálů pravděpodobnost, že potenciální zákazník získá zájem o naši nabídku, je skutečně vysoká, s relativně nízkými finančními náklady.

Zatímco letáky obvykle vyžadují nějaký druh distribučního prostředku, aby se dostaly do určených rukou, tedy do potenciálního cílového publika naší firmy, přesně proto vizitky nejčastěji předáváme osobně.

Nezapomínejme, že zákazník, který hledá služby nebo produkty jakékoli společnosti, hledá osvědčená a spolehlivá řešení a většina z nás uznává to, co nám doporučuje jiná známá osoba. V této souvislosti si stačí představit, jak je jeden z našich partnerů spokojený se spoluprací a předá vizitku další osobě. Je těžké říci, že to výrazně ovlivní povědomí o společnosti, ale s největší pravděpodobností to povede k nákupu nebo objednávce na realizaci projektu.

 

admin

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top